luni, 26 octombrie 2009

Tarta cu visine - reteta Mirelei care nu da niciodata gres

Mirela, my big sister - o gospodina si cofetareasa foarte buna m-a invatat acum....multi ani...cum sa faci sa-ti iasa intotdeauna tartele, checurile, blaturile de tort. Adica, respecti cu stictete reteta si n-are cum sa se lase in cuptor. The recipe este: cate oua vreti x 2 linguri zahar x 1 lingura faina. Adica, cum e cazul astazi, folosim 5 oua, 10 linguri zahar si 5 linguri faina de grau. Doat atat. GARANTAT! Se bat albusurile spuma cu 5 linguri de zahar. Se bat galbenusurile spuma cu 5 linguri de zahar. Se toarna galbenusurile peste albusuri. Se incorporeaza usor faina si gata!
Se orneaza, dupa cazul de azi, cu visine fara samburi (de alea congelate de la mama...) sau orice alte fructe moi si usoare si se da la cuptor aproximativ 30 de minute la foc mediu.







4 comentarii:

  1. mmm arata delicios si precis e dulce acrisoara.Ce bine ca merge si cu visine congelate, poate o sa incerc si eu reteta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Gaby, multumesc pentru apreciere. Merge si cu cirese, capsuni, caise sau orice alte fructe congelate, doar ca trebuie dezghetate anterior si scurse bine de zeama. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte bine arata tarta de visine...tocmai am pus si eu la cuptor una...abia astept .
    Multumim pentru reteta!

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna! reteta arata suuuper..acum am bagat si eu la cuptor tarta cu visine.
    Multumim pentru reteta!

    RăspundețiȘtergere

Print

Custom Search

Search