miercuri, 16 decembrie 2009

Cannelloni

Dupa ce mi-a povestit, my big sister, ca Andreea, face foarte des cannelloni mi-am spus ca trebuie sa incerc si eu. Asa ca am cumparat o cutie de cannelloni din Carrefour, aprox. 6 lei. Va trebuie: o cutie de 250 gr cannelloni, 250 gr carne tocata, 2 cepe medii, 4 catei de usturoi, 30 gr unt ras, condimente, 50 ml frisca lichida, 100 gr bulion si aproximativ 70 gr cascaval ras. Se fierb pastele in apa clocotica cu un praf de sare timp de 7 minute. Se umplu cu compozitia facuta din carnea tocata, ceapa tocata, usturoiul tocat, bulionul si condimentele. Se aseaza peste unt, se toarna frisca, se presara cascavalul si se dau la cuptor la foc mediu timp de 15 minute. Mie mi-au ramas 3 cannelloni si le-am umplut cu branza. Foarte bune, doar ca cele cu branza isi pierd din consistenta. Oricum, foarte rapide si usor de facut. Nu stiu daca chiar asa se fac si in Italy, dar astea au fost destul de bune.








3 comentarii:

  1. Sunt foarte bune..........si eu fac ceva asemanator numai ca in loc de frisca folosesc smantana.

    RăspundețiȘtergere
  2. n-am facut niciodata! nici nu stiam de unde cumpar cannnelloni!multuesc fain pt info!:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Maria, frisca da dulceata pastelor si ofera un gust putin diferit, insa foarte bun.
    Diamond, cu placere.
    Va pup!
    Lop

    RăspundețiȘtergere

Print

Custom Search

Search