duminică, 15 noiembrie 2009

Shaorma asiatica

O gustare de seara cand nu este timp de gatit elaborat: shaorma asiatica, aceiasi tehica dar nu arabeasca si asiatica. Se realizeaza destul de repede cu conditia sa gatiti orezul rapid (ori in masina de orez ori in pungulitele minune). Necesar: 2 oua, cateva batoane de surimi, un cubulet de unt, un morcov mic taiat fidelute, o bucata de catravete verde, ceva peste afumat (eu am folosit somon) si, desigur aproximativ 50 grame orez fiert.
Se gatesc ouala ca pe doua clatite, se fierbe orezul. Se unge foaia de ou cu ceva unt, se aseaza orezul, batoanele de surimi, morcovul, castravetii si pestele si se ruleaza ca pe shaorma. Se prind mai bine cu folie de aluminiu. Se poate manca si calda si rece. Pretty good!

2 comentarii:

  1. Interesanta shaorma, arata foarte bine, te astept cu o leapsa pe blogul meu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Tk Vicky, iertate ca n-am raspuns la leapsa, dar nu prea am stat pe acas' ultima sapt. Si pe deasupra trebuie sa ma prind cum e cu lepasele...Multumesc!
    Kisses
    Lop

    RăspundețiȘtergere

Print

Custom Search

Search