vineri, 19 noiembrie 2010

Paste cu pui si smantana

Cate forme de paste exista....am cautat si mi-am dat seamna ca nu intra in cultura mea culinara sa le denumesc exact...nu ca n-ar suna bine: "paste rigate cu pui si sos de smantana"...nu? insa n-am cultura gostronomica italieneasca in sange...nu ca n-as vrea. Foarte bine pentru cine-o are...
Pentru doua portii generoase avem nevoie de:
- 250 gr paste scurte, eu am ales paste rigate insa merg orice alte paste scurte
- un piept de pui mediu
- 3 linguri mari de smantana grasa
- 2 linguri de ulei
- 150 gr cascaval amestecat cu parmezan, sau orice branza va place
- sare si piper dupa gust
- patrunjel pentru decor
Se spala, curata si taie in bucati mici pieptul de pui. Separat punem apa la fiert pentru paste cu un praf de sare si o lingura de ulei. Cand fierbe apa adaugam pastele la fiert dupa indicatiile de pe pachet. Pieptul de pui se rumeneste zdravan si se inabusa in smantana. Cand sunt fierte pastele, se scurg si de rastoarna intr-ul bol mare. Se adauga puiul cu smantana si cascavalul cu parmezanul ras. Se omogenizeaza si se servesc imediat cu un pahar de vin alb. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Print

Custom Search

Search