duminică, 10 ianuarie 2010

Salam de biscuiti

Din resturi am incropit o reteta dulce: salam de biscuiti.
- 8 buc piscoturi de sampanie
- 12 biscuiti simpli
- 100 gr ciocolata (bomboane de pom, ciocolata alba si ciocolata cu cacao)
- 50 gr unt
- 50 gr margarina
- 50 gr zahar
- 50 gr stafide
- 30 gr nuca de cocos
- 20 gr cacao
Se topeste untul si margarina, se adauga zaharul si se invarte constant pana la topirea lui. Se adauga restul ingredientelor si se invarte pana la omogenizare. Se toarna compozitia pe o bucata folie de aluminiu, se modeleaza in forma de salam si se da la rece. Dupa cateva ore se serveste feliat. Rapid si foarte bun.






4 comentarii:

  1. Yaaaammmm, pastrati si mie o felie ca mi-e pofta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Lop, te rog sa mergi pe blogul meu pentru ca ti-am lasat acolo un premiu...............sper sa iti faca placere.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sara, te invit cu placere. Seara buna. F

    RăspundețiȘtergere
  4. Maria, multumesc mult pentru premiu. Imi place mult blogul tau si ma onoreaza premiul de la tine. Te salut! Lop

    RăspundețiȘtergere

Print

Custom Search

Search