duminică, 7 martie 2010

Wafe cu ciocolata

Wafele sunt un desert minunat cat si un mic dejun prea rasfatat. For today we've made chocolate waffles.
- 1 pachet de unt
- 3 oua mari
- 250 ml smantana lichida
- 150 ml apa
- 6 linguri mari zahar
- 2 plicuri de zahar cu scortisoara
- 2 mere medii
- o lingura cacao
- un plic praf de copt
- 20 linguri faina alba de grau
Se amesteca toate ingredientele cu un tel sau cu mixerul. Untul nu se topeste ci se amesteca asa intarit pentru ca vor ramana bucatele mici de unt, care in aparatul de wave se vor topi si vor crea un gust excelent. Se servesc unse cu ciocolata cu un expreso sau cu un pahar de lapte rece.









4 comentarii:

  1. De unde ai cumparat aparatul in forma de inima? Eu am unul normal, si ala, gasit intamplator, dupa ce am rascolit jumate de oras!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am uitat sa sun ca le voi face si eu d-rei, cu un polonic de cioco topita deasupra!

    RăspundețiȘtergere
  3. Gospodina de criza, l-a luat acum un an de la Kaufland. Nu am mai scos insa de atunci.
    Cat despre polonicul de ciocolata...nu pot decat sa-ti transmit pofta mare! Happy mother's day!

    RăspundețiȘtergere
  4. Just me, multumesc mult pentru urarile de 8 Martie. Sa ai o primavara frumoasa si insorita. Cu drag, Lop!

    RăspundețiȘtergere

Print

Custom Search

Search