miercuri, 20 ianuarie 2010

Hamburgheri de casa picanti cu harissa

Vazusem ceva asemanataor la o emisiune de'a lui Jamie de prin 2001 si mi-am spus ca trebuie sa fie foarte bun. Asa ca am efectuat hamburgher de casa. Trebuie:
- 300 gr carne de porc
- o ceapa medie
- 5 catei de usturoi
- sare, piper
- condimente: boia de ardei dulce, iute, cimbru, curry, coriandru etc.
- o lingura mare cu varf de harissa (pasta de ardei iute)
Se toaca carnea de porc, se taie ceapa marunt, se piseaza usturoiul si se amesteca toate ingredientele. Se formeaza turtite mari care se prajesc in ulei. Se servesc pe post de hamburgheri in sandwich-uri sau pe post de chiftele. Pofta buna!






4 comentarii:

  1. These hamburger patties look absolutely delicious!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hi Lop,

    Interseantä condimentare. Am retinut.

    Foarte imbietori aratä Hamburgeri ai täi.

    Multe Salutäri jacob

    RăspundețiȘtergere
  3. Fresh local and best thank you for appreciation. Lop

    RăspundețiȘtergere
  4. Jacob, tu intotdeauna ma incanti cu ale tale comentarii. Imi multumesc. Primeste cele mai bune ganduri din Romania!

    RăspundețiȘtergere

Print

Custom Search

Search