miercuri, 21 octombrie 2009

Orez "chinezaresc" cu oua in "culori"

O reteta care vrea sa sune oriental, partial asa si este. E ceva simplu si foarte bun. Am primit recenzii bune pentru ea. Si sora mea cea draga, (stie ea care) mi-a spus ieri ca de ce nu pun pe blog reteta asta. Asa ca azi am trecut la treaba. In masina de gatit orez am facut orezul, o masura de 150 grame.
Pentru reteta de orez "chinezaresc" cu oua in "culori" ai nevoie de: 150 grame orez fiert, 2 oua, condimente gen verdeturi mediteraniene, boia de ardei dulce si iute, sos de soia sau de peste. Dupa fierberea orezului se bate un ou si condimentul cu verdeturi mediteraniene si se coace in tigaia de teflon ca pe o clatita cu foarte putin ulei. La fel se face si cu al II lea ou amestecat cu boiaua dulce si iute. Dupa coacere ouale se taie fideluta. Se pune in tigaia de teflon orezul, oul taiat, sosul de soia (aprox. 50 grame) fara alte ingrediente. Se caleste la foc mare. E de preferat a se gati in wok, insa merge si-n tigaia normala. Se mananca simplu, pe post de garnitura sau in ce forma doriti. Pentru boboaca mea l-am pregatit cu un carnat traditional de porc. Na' asta e, adaptam si noi.









Un comentariu:

  1. Salut
    Uite ca..incet, incet chiar ai devenit "culinareasa" si inca una buna. Este foarte bun blogul. Bravo.

    RăspundețiȘtergere

Print

Custom Search

Search