luni, 12 octombrie 2009

Storcator fructe varianta cheap si eficient

Din seria aparate si ustensile care-ti fac viata mai usoara postez storcatorul de legume si fructe, reteta: suc de morcovi. Cea mai simpla si ieftina reteta. Aparatul cu pricina, the storcator-ul l-am achizitionat acu' vreo 10 zile de la Kaufland, sectiunea POMANA, 70 RON cu 50% reducere, adica am platit doar 34,99 RON. Nu-i cine stie ce, marca...Premium, 200 watti putere, insa lamele de otel, usor de curatat, spatiu mic de stocat, stoarce legume si fructe taiate cuburi si curatate de samburi si coaja, insa....am uitat sa spun: 3 ani garantie...STOARCE!!! Cea ce mie-mi convine, ca nu sunt o fanatica. Nu ca nu mi-am dori o "racheta" de vreo 1000 watti care sa inghita fructe intregi...insa pana dispunem de vreo 500 RON ne multumim si cu Premium.
Reteta: suc de morcovi, adica cati morcovi vreti dati prin storcator indulciti cu ceva miere de albine si ceva dulce.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Print

Custom Search

Search