sâmbătă, 24 octombrie 2009

Peste la cuptor - reteta rapida

Inspirat de cartea pe care o ofera vinerea Jurnalul National am cumparat de la Selgros platica congelata. E rezonabil pretul (aprox. 7,5 RON/kg) si am gatit dintr-un kilogram vreo trei feluri de mancare. (Ok - recunosc boboaca mea nu-i innebunita dupa peste si de asta am facut 3 feluri, si oricum eu gatesc doar pentru doi): peste la cuptor, peste rapid la microunde in sos de smantana si ciorba de peste.
Pentru reteta de peste la cuptor am folosit: 2 platici mari, cam 200 gr conopida, 2 lamii mici, otet balsamic, condiment de peste si apa. Se curata pestele de solzi, de eviscerat am scapat ca era deja eviscerat, se cresteaza, se aseaza pe felii de lamai, se inconjoara in conopida si lamaie si se stropesc cu otet. Se adauga ceva apa, si se dau la cuptor in folie de aluminiu. Cam 15 minute. Si apoi sunt gata. Eu am servit cu porumb copt. Destul de rapid si gustos, sa nu mai zic ca nu ar trebui sa ingrase....ha, ha, ha






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Print

Custom Search

Search