duminică, 9 octombrie 2011

Prajitura simpla la doar 12 ron

Katy mi-a adus sa gust o prajitura foarte buna, racoroasa si foarte simpla. Am spus, ca trebuie neaparat sa o fac si eu. Si cum prajitura e foarte ieftina m-am gandit sa incep o serie de postari in care sa calculez exact cat costa un fel de mancare pentru a fi un indemn la a gati mai mult si pentru a respecta un buget.
Prajitura simpla cu rahat si foi de napolitana
- un pachet de foi de napolitane din comert (5 foi cam cat o coala A3) - 3,8 RON/Kaufland
- 800 gr rahat care costa in jur a 6 RON, se gaseste la Kaufland la sectiunea vrac cat si ambalat la acelasi pret
- 2 lamai la 1,2 RON
- 100 gr margarina - 1 RON
Total: 12 RON
Cum procedam:
- rahatul il trecem prin masina de tocat carne
- stoarcem zeama de la lamai
- amestecam rahatul cu margarina si cu zeama de la lamai pana obtinem o pasta (se poate da prin robot)
- intindem crema pe toata suprafata foii de napolitane si repetam procedeul pana la ultima foaie
- lasam peste noapte foile ca sa se inmoaie
- taiem prajitura si o servim
Foarte gustoasa si simpla!

5 comentarii:

  1. cred ca ai o idee buna cu preturile,desi intr-o parte pot sa fie acceptabile si in alta nu.da'ca idee e foarta buna !ma gandesc ca prajitura asta face parte din "tezaurul comunist" al umanitatii.asta nu inseamna cu n-ar fi buna.dar mie asta imi sugereaza.sper ca n-ai sa te superi pe mine pentru comentariu.daca nu-ti place nu-l posta.pupu-te!

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut!
    Imi permit sa apelez la bunatatea ta ... mesajul meu este inafara subiectului ... este o rugaminte ... baietelui prietenei mele este fff bolnav ... Vladut are doar 3 ani jumate si are cancer ...poate fi salvat dar costa 30 000 euro ... eu si grupul "Sa-l ajutam pe Vladut" de pe facebook incercam sa strangem acesta suma ...suntem pe drumul bun ...problema e ca banii ne trebuie cat mai repede pt ca tratamentul il incepe din 17 noiembrie data cand trebuie platit jumatate din suma adica 15000 euro ... te rog daca poti ajuta-ne si tu ...cum poti ... chiar si mediatizarea cazului e fff important ...pt detalii intra te rog pe pagina mea si vei gasi toate detaliile, iar la finalul acestei campanii eu voi trece pe pagina mea de blog si al acestui copil minunat numele bloggerilor care ne-au ajutat ...
    Vladut este un copil ...merita sansa sa TRAIASCA ... sa creasca, sa termine gradinita, apoi scoala, sa mearga la facultate, sa se afirme profesional, sa se indragosteasca, sa se casatoreasca, sa aibe copii si sa imbatraneasca ...merita sa treaca prin toatele fazele vietii asa cum o facem orice OM ...
    multumesc si imi cer scuze daca acest mesaj te-a deranjat intr-un fel ...o zi buna
    cu toata stima
    Tunde Pantea

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc din suflet pt benar ... esti o scumpa ...

    RăspundețiȘtergere

Print

Custom Search

Search