joi, 24 iunie 2010

Lasagna cu mazare si ciuperci

O reteta simpla.
- 14 foi de lasagna
- 500 gr ciuperci
- 50 gr mazare
- o ceapa rosie medie
- 5 catei de usturoi
- 500 gr branza de burduf (se poate utiliza cascaval, telemea sau alta branza sarata)
- 400 ml (o conserva) de rosii in sos propriu (sau 4 rosii bine coapte)
- 400 ml suc de rosii
- oregano, tahon, bucuioc, sare, piper
- 3 linguri ulei de masline
Se toaca ceapa si usturoiul care se calesc in ulei. Se adauga rosiile taiate cuburi si sosul de rosii. Se condimeneteaza si se fierb timp de 5 minute. Se spala, curata si taie ciupercile. Se aseaza un strat de sos de rosii pe fundul unei tigai dreptunghiulare. Urmeaza un rand de foi de lasagna, mazarea, ciupercile si branza. Se repeta procedeul de inca 3 ori pentru a obtine o lasagna in 4 straturi. Se adauga 500-600 ml apa calduta si se da la cuptor, la foc mediu timp de o ora.
Pofta buna!


3 comentarii:

  1. ce-mi place vara cu toate legumele ei !cred ca a fost savuroasa lasagna ta !n-am alaturat niciodata mazarea cu ciupercile .

    RăspundețiȘtergere
  2. premii te asteapta sa le ridici !

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place reteta ta dar si faptul ca esti fan Kaufland.Sucul ala de rosii la cutie e demential si ff bun pentru paste.Eu imi fac un stoc tot timpul.

    RăspundețiȘtergere

Print

Custom Search

Search