duminică, 18 octombrie 2009

Ciorba de perisoare

Una din ciorbele mele preferate, pe langa cea radauteana, este ciorba de perisoare. Nu dureaza mult, nu e "grea" si nici complicata. Se mananca repede daca nu faceti perisoarele prea tari....cum recunosc mai gresesc si eu. Insa de data asta zic eu ca au iesit ok. Iata reteta: jumatate de piept de pui, mai intai 1 ou, iar apoi inca un ou (aici e una din greselele de a face perisoarele prea tari), 2 cartofi, o ceapa, un morcov, o bucata telina, o jumatate gogosar, o jumatate ardel verde, cam 250 ml bors, cam 70 grame orez, condimente, ceva zarzavat....daca sunteti harnici si faceti din timp...sau daca va da mama...cum la mine e cazul, 300 ml suc de rosii, tot de la mama, puteti pune foarte bine bulion sau 2 rosii coapte bine si taiate cuburi, si orice alte legume care sunt prin frigider si va plac in ciorbe. Se pun la fiert legumele pastrand cartofii mai tarziu. Pieptul de pui se da prin masina de tocat carne, se amesteca cu 2 oua, orezul si condimente dupa gust. Se da la frigider. Cand fierb legumele se pun cartofii. Se mai fierbe cam 10 minute si se adauga perisoarele facute, pe loc, si aruncate in oala. Dupa ceva timp se pune borsul si se mai fierbe cam 15 minute. Desigur ca reteta variaza de la casa la casa. Asa-mi place mie si e una din mancarurile mele preferate. Se serveste cu smantana, adrei iuti sau orice va place. Pofta buna!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Print

Custom Search

Search