duminică, 8 ianuarie 2012

Omleta si...creier de porc

L-am vazut acu' ceva pe Anthony Bourdain  ca manca cu mare dezgust omleta cu creier de porc...si mi-am spus ca trebuie sa incerc. De remarcat totusi ca imi place foarte mult creierul de porc...deci nu avea cum sa fie dezgustator, cel putin asa cred. Va las sa judecati:
Pentru o persoana:
- doua oua mari
- un creier de porc (aproximativ 80-100 gr)
- sare si piper
- ulei de prajt creierul si
- ceva parmezan sa ne ajute papilele gustative
1. se prajeste usor creierul de porc in 2-3 linguri de ulei de masline
2. se adauga ouale batute si se gatespe ca pe o ompleta oarecare
3. se condimenteaza si se presara mult parmezan deasupra
Se serveste calda cu rosii...
Mi-a placut la nebunie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Print

Custom Search

Search