luni, 30 noiembrie 2009

Piept de pui cu legume si orez

M-am indragostit de retetele de pui cu legume si orez putin picante. Cred ca sunt mancaruri foarte satioase, hranitoare, care nu dureaza mult sa se realizeze si care merg si la cine cu musafiri prententiosi cat si intr-o luni seara dupa ce te-ai intors frant de la servici. Asa ca sa mai vedem o reteta de pui cu legume si orez.
Un piept mediu de pui, legume la alegere (telina, sfecla rosie, usturoi, morcov, jumatate de ardei iute, 2 mandarine, 2 rosii), orez nelipicios, ciuperci cogelate sau natur, sos de soia, sos dulce acrisor, condimente si ceva seminte de susan. Se feliaza toate legumele care se calesc pe rand in ceva ulei. Se feliaza pieptul de pui care se adauga peste legume. Se adauga sosul de soia si cel dulce acrisor impreuna cu condimentele. Se gateste la flacara mare in wok aproximativ 15 minute. Se serveste cu orez nelipicios. Pofta buna!












2 comentarii:

  1. yam,yam ca sa zic asa :D si eu sunt inebunita dupa combinatia asta, vreau sa imi spui cate ceva si despre aromele pe care le folosesti ,ce ierburi ca sa zic asa ai pus in ea ,eu de ex folosesc foarte des curry dar mi-ar place sa incerc si altceva !!!

    Pupici Amy

    RăspundețiȘtergere
  2. Amy, eu folosesc obsesiv sos de soia, condimente asiatice (sunt destul de ieftine si se gasesc la sectiunea condimente la toate supermarket-urile) mai folosesc sos teriyaki, ulei de masline extra-virgin, otet balsamic, si desigur cele traditionale: piper proaspat, boia de ardei dulce si iute, sare, cimbru si verdeturi (patrunjel, etc...)...mai sunt dar ma opresc. O sa postez o poza candva cu toate condimentele si mirodeniile mele. Te pup!

    RăspundețiȘtergere

Print

Custom Search

Search