joi, 12 noiembrie 2009

Pui cu ghimbir legume si orez

Am pasiune pentru mancarea chinezeasca si de fiecare data cand am ocazie gatesc cu specific. Si cum am si manie pe carnea de pui iar orezul este "leguma" mea preferata am incercat o reteta picanta cu ghimbir. Trebuie: 1 piept de pui, o bucata ghimbir (chiar daca pare exotic ghimbirul nu este scump si se gaseste la toate supermarket-urile, costa intre 10-15 lei per kg ceea ce inseamna ca o bucata de ghimbir nu face mai mult de 1 leu), un ardel rosu iute, morcov, castravete, o ceapa verde, cateva bucati de fenicul si sosurile mele preferate: de soia + worcestershire si desigur orezul preparat in masina de facut orez sau orezul din pungulitele de 125 grame care fierb rapid in 16 minute. Se calesc in wok bucatile din pieptul de pui, se adauga aprox 300 ml apa, dupa care se lasa la foc mare cam 5 minute. Se adauga legumele taiate si se sosurile dupa gust. Se mai tin pe foc cam 10 minute si sunt gata. Se amesteca cu orezul si se servesc repede. Au gust picant, dar nu de ars gura ci doar de piscat limba. Incantare!







Un comentariu:

Print

Custom Search

Search