duminică, 27 septembrie 2009

Vafe, preferatele mele

De cand am cumparat aparatul de vafe n-am facut decat vafe (ok, recunosc, am mai facut si briose, si papanasi si cred ca si clatite, o data, insa tot vafele au predominat). Mai multe retele fie dulci fie sarate. Cu dulceata, crema de ciocolata, miere, cascaval, telemea etc. Postez imagini si cu aparatul minune si promit sa revin cu retete.
Cu aceasta ocazie lansez si eticheta "aparate care-ti fac viata mai usoara". Aici aparatul de vafe. Nu-i chiar usor de gasit dar nici imposibil. Costa undeva intre 30-200 RON, depinde de marca, insa garantez ca este o investitie extraordinara care te salveaza din impas, mai ales daca n-ai talent de cofetareasa. Ori nu ai timp, ori, ce sa spun, fiind si cazul meu, preferi sa cumperi sau sa mananci o ciocolata.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Print

Custom Search

Search