duminică, 27 septembrie 2009

Masina de paine, din seria "aparate care-ti fac viata mai usoara"

Recunosc, masina de paine mi-am dorit-o de mult timp. O am deja de mai mult de un an. Am cumparat-o si m-am indragostit. Painea nu mai are aceiasi conotatie de atunci. Facem paine simpla, cu lapte, cu faina integrala, etc. Se intampla sa mai si cumpar paine, din cand in cand, cand n-am timp sa o astept sa se coaca (intre 1 si 3 ore, depinde de program). Merita investitia, doar pentru mirosul pe care il emana la sfarsitul programului de gatit. Face aluaturi, gemuri (apropo, am facut si gemuri, extraordinare, doar ca sunt pentru uz curent, nu pentru conservare), paine si dospeste. Insa am dat si rateuri (aici chiar imi pare rau ca n-am poze). Am vrut sa fac panetone, de Craciun in 2008. Dezastru. Nu stiu cum de am reusit sa mai curat aparatul dupa aceea, dar am reusit. N-am nici acum reteta sigura de panetone la masina de facut maine. Si nici nu ma risc pana nu sunt sigura. Sincer nici n-am mai cautat de la Craciun cand am gasit ceva in italiana si m-am tot chinuit cu google translate sa inteleg care-i reteta si dozarile. Las, ca tot se aproprie Craciunul. Incerc din nou!
Pana atunci pun doar 2 poze, de orientare. Promit ca vin cu poze si cu retete complete, pentru ca nu mai exista cale de intoarcere imediat ce ai descoperit masina de facut maine.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Print

Custom Search

Search