duminică, 25 septembrie 2011

Fusilli cu smantana bio, ceapa verde si rosii uscate

Fusilli cu smantana bio, ceapa verde si rosii uscate cu cascaval foarte bun...cu gaurele, cu unt si branza speciala pentru paste
Iar "pomposenii" vor spune unii...poate, insa eu gatesc in  proportie de 80% cu ce am la indemana. Inventez retete, cine stie ele poate chiar exista, dar cum eu nu le cunosc ...
Nu-mi place sa gatesc dupa carte, dupa retele si cu masurile exacte, adaug ce imi place, cum vad eu ca ar merge unele ingrediente.
Reteta facuta intr-o seara la cina, din graba si neplanuita.
Ce ne trebuie:
- 50 gr unt
- 50 gr rosii uscate, din productia proprie
- 200 ml samntana grasa, de tara, bio, de la mama mea draga
- 250 gr fusilli
- 50 gr cascaval cu gaurele - Kaufland
- 30 gr branza pentru paste, gen parmezan
- 2-3 fire de ceapa verde, uitate in poza initiala, ca sa se vada ca gatesc "din mers"
- sare, piper si nucsoara macinate proaspat
Cum se face:
1. taiem ceapa rondele
2. punem la fiert pastele in apa clocotita cu sare
3. taiem cascavalul cubulete
4. topim untul in tigaie
5. adaugam ceapa pe care o calim tmp de 2-3 minute
6. adaugam smantana si ii dam un clocot
7. adaugam rosiile si condimentam
8. adaugam cascavalul si luam de pe foc
9. intre timp pastele s-au fiert
10. turnam compozitia peste pastele fierbinti si amestecam de 2-3 ori
11. presuram branza pentru paste deasupra si servim fierbinte...
Unele dintre cele mai gustoase paste facute de mine...incercati!

Un comentariu:

  1. Arata yummy, yummy....

    Pentru a proteja Mediul si Natura va recomandam linkul de mai jos :

    http://ceapa-bio-procesata.blogspot.com/p/ceapa-verde-tocata.html

    RăspundețiȘtergere

Print

Custom Search

Search