marți, 23 martie 2010

Orez chinese

L-am denumit asa doar ca are iz chinese. Nu e decat inca o reteta simpla care se realizeaza pe loc, fara retete prestabilite, ci doar asa din presupozitie. Sincer, in afara de o singura reteta de pe blog, ...restul retetelor sunt mai mult improvizate decat cautate si transpuse din reviste, blog-uri si site-uri. Nu-mi plac retetele...bucataria trebuie simtita, nu transpusa sau copiata. Nu-s mare bucatareasa, cum am declarat deja...insa imi place sa gatesc...nu asa de des cu ar trebui, insa zis-am deja, de mancat omul tot trebuie sa mananace.
Sa vedem ce se poate:
- 450 gr amestec chinezesc, recomand cu pertinenta pe cel de la kaufland numit chinamix, pentru ca e doar 3 ron punga si e foarte bun, fara e-uri, conservanti si alte cele
- 2 oua
- o masura mica de orez simplu gatit la masina de gatit orez
- un cub de unt
- sare de mare aromata
- piper proaspat macinat
- 30 ml sos de soia light
Se pune orezul la gatit in masina de gatit orez cu dublu de apa fata de cantitatea de orez. Intre timp de caleste amestecul chinese in cubul de unt. Ouale se bat cu ceva apa si sare aromata. Se gatesc pe post de 3 omlete sfarmate. Dupa se ce calesc legumele, se pun in wok, se adauga orezul si bucatile de omleta si sosul de soia. Se mai tin pe foc puternic, in wok, pana se evapora tot sosul de soia. Asta nu dureaza mai mult de 3 minute. Se servesc pe post de garnitura sau cina tarzie. Poftiti?

















4 comentarii:

  1. Daca e adevarat, La Multi Ani! Si salutari intregii familii!
    P.S. Si soacra mea e berbec! Da....

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut GDC, da a fost dar pe 22. Multumesc mult de urari. O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  3. bun amestecul de la kaufland si eu il folosesc destul de des, nu-mi lipseste din frigider.Si daca a fost ziua ta e 22,LA MULTI ANI!

    RăspundețiȘtergere
  4. Salut draga Pansy, multumesc mult pentru urare. M-am rotunjit spre 3. Eu sunt un mare fan Kaufland si imi plac multe din sortimentele specificile marcii Kaufland. Sunt foarte bune si cat se poate de ieftine. Am descoperit de curand niste arahide trase-n ciocolata marca lor, adica Khaty, la numai 1,7 RON punga de 100 grame care sunt extraordinare. Se topesc in gura. Sunt langa produsele dietetice si langa sosuri. Sa le incerci. Te salut cu caldura!

    RăspundețiȘtergere

Print

Custom Search

Search