duminică, 18 octombrie 2009

Salata boeuf

Cam la 2 luni fac salata boeuf. Imi place prea mult sa astept Pastele sau sarbatorile de iarna. E o reteta la care nu prea ai cum sa dai gres, cel putin asa cred eu...
Ingrediente: 4 cartofi mari, 4 morcovi medii, o jumatate de telina mica, 2 radacini de patrunjel, aprox. 400 grame castraveti murati sau la otet, o jumatate de piept de pui fiert cu putina sare, mazarea dintr-o conserva de mazare de 720 grame. Pentru maioneza: 2 galbenusuri de ou fiert, 1 galbenus crud, ulei, zeama de lamaie, mustar. Pentru ornat: gogosari la otet, catreveti murati sau la otet, masline si maioneza.
Se fierb legumele, se fierbe pieptul de pui cu sarea. Se taie legumele cuburi, pieptul de pui si castravetii tot cuburi. Se face maioneza de casa (tk. lui Daniel pentru asta). Se amesteca toate ingredientele (legumele, pieptul de pui, mazarea, castrevetii murati, maioneza, mustarul), se condimenteaza cu sare si piper si se orneaza (aici tk. Adrianei). Daca nu mi se pare mie ca ar fi destul de acra eu mai pun zeama de la catreavetii murati pentru ca ii da o alta savoare. Se orneaza dupa chef...si cum eu nu-s cu ornatul...noroc mai am ca se mai intampla sa mai fie musafiri care sa mai orneze sau sa faca maioneza....asa arata la final. Promit ca nu se strica in frigider ca alte preparate....
Si m-am tinut de promisiune.
Daca or mai fi si alte ingrediente care se mai folosesc, eu ma scuz....ca asa face si mama...






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Print

Custom Search

Search