duminică, 4 octombrie 2009

Otto, creste mare

Otto, motanul a crescut mare. Are deja 2 saptamani de cand sta cu noi. Am racit, am luat antibiotic, am sapat ceva pamanat la o saraca Dracena, am mai facut si prin casa, ca asta-i sta bine unui motane mic, insa cel mai important este ca am luat in greutate. Mancam carne umeda de pisici la conserva, sunca de pui si cam atat. Altceva nu prea e pe gustul nostru inca. N-am reusit sa invatama sa bem apa sau lapte din farfurioara noastra. Da, tot la biberon. Insa am descoperit o lume plina de jucarii: pe locul I: masina galbena cu antena, pe care o calarim ori de cate ori doarme cineva in casa, iar daca masina e pe parchet...e si mai bine, pe locul II: gorila, pe locul III mingi colorate legate cu ata de manerele geamurilor, si..topul ar putea continua, enumeram doar: soricei pentru pisici, pungi de plastic, papuci de casa, etc.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Print

Custom Search

Search