miercuri, 21 octombrie 2009

Masina de gatit orez, din seria Aparate care-ti fac viata mai usoara

Seria "aparate si ustensile care-ti fac viata mai usoara" e o dovada a incercarilor mele de a gati cat mai repede si usor, fara efort si bataie de cap. Pana la urma sper sa ajute si sa inspire pe cei care n-au timp sau chef de gatit "ca la carte". Aici e randul masinii de gatit orez. Pare, tot asa, o inventie fara mare folos, insa pana nu incerci, nu stii cat de mult se poate schimba perspectiva asupra orezului....pilaful mamei sau a bunicii anost, lipicios si fara gust capata alta conotatie cu masina de gatit orez. Masina de gatit orez fierbe orez. Se pune orezul (si aici e super ca nu trebuie sa cumperi nu-s ce orez basmati ci se pune orez simplu...eu oricum si inainte de a primi cadou masina de gatit orez, tot orez prefiert cumparam, asa ca acum tot de asta folosesc), se pune apa (de 2,5 ori cantitatea de orez), se pune masina in priza si in maxim 20 de minute ai cel mai simplu, nelipicios si gustos orez. Cum il gatesti este la latitudinea ta. Eu fac: orez "chinezaresc" cu oua, orez cu lapte, orez cu legume, orez cu curry, etc. O inventie care-si merita toti banii. Si numai pentru ca, febletea mea, Coco, a inceput sa manance orez din cauza inventiei discutate, chiar isi merita banii. PS: masina are si adaptor pentru a gati pe aburi. Inca un lucru bun. Multam' mama, tata, Miha si Florin.




Un comentariu:

  1. Eu obisnuiesc sa pregatesc orezul Basmati la aburi la steamer...asta pt ca nu am un rice cooker ca al tau.
    Imi imaginez ca esti super fericita cu el !

    RăspundețiȘtergere

Print

Custom Search

Search