duminică, 16 mai 2010

Pui picant cu legume si orez

Este o sambata fara o reteta de pui cu legume si orez in casa noastra?...Raspuns: nu, cu exceptia deplasarilor si a weekend-urile nepetrecute acasa. Cum sambata asta am fost acasa, am pregatit pui picant cu legume si orez. Poate parea cliseu, insa eu nu ma plictisesc niciodata de pui cu legume si orez. Sa vedem:
- o jumatate de  piept de pui mare
- 2 ardei iuti rosii
- legume congelate - aprox 300 gr
- ciuperci - aprox 200 gr
- ceapa verde
- 2 linguri ulei
- un morcov taiat fideluta
- multe condimente picante, in special boia iute de ardei
- toate sosurile pe care le aveti in casa
- sare piper
- 2 pungi de 125 gr orez
Se calesc in wok legumele in ulei, se adauga ceapa, morcovul, ciupercile, puiul si sosurile. Se condimenteaza fara inhibitii cu poate picanteriile din casa si se serveste cu orezul fiert la pungulite. Excelent! Arde.....

5 comentarii:

  1. Si mie imi place puiul cu legume.........foarte bun.
    O duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Premii haioase te asteapta la mine pe blog.

    RăspundețiȘtergere
  3. si la mine,si la mine ! un buchet de liliac si premii hazoase pe alese !

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga mea Maria, sper sa nu te superti pe mine ca-ti raspund asa de tarziu. Am ceva luni de cand nu prea mai am timp...promit insa sa fiu mai prompta! Multumesc pentru premii si urari. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Draga Pansy, iti multumesc mult pentru premii si mai ales pentru flori. Te salut cu caldura!

    RăspundețiȘtergere

Print

Custom Search

Search