marți, 2 februarie 2010

Pizza cu peste, avocado si kiwi

Weekend-ul trecut parca a fost virus prin tara, multe blogger-itze gastronomice au facut pizza. As numi dar cine urmareste "piata" stie. Desigur, ca am facut si eu pizza...nu, nu ne-am vorbit...v-am spus eu ca a fost virus. Cu aluat dospit (ca asa cred ca este cea mai fericita pizza) am facut 3 feluri de pizza: una cu salam si sunca, una cu carnati si mozzarela si vedeta de astazi: pizza cu peste avocado si kiwi. Poate multi o sa strambe din nas...cred...insa cine nu va incerca n-are cum sa stie...cel putin asa e motto-ul meu. Andare:
- aluat dospit (500 faina, un praf de sare, un praf de zahar, o lingurita drojdie, 3 linguri ulei, un ou si apa cat cuprinde, framantate si dospite pentru cel putin 2 ore)
- 1 avocado
- cateva bucati de peste marinat, sau afumat daca va place mai mult
- 3 linguri sos e rosii, sau ketckhup cu ierburi de la Hellmans
- 1 kiwi
- 100 gr mozzarela sau cascaval
Se intinde foaia de blat, se unge cu sosul de rosii, se aseaza ingredientele si se da la cuptor pe hartie de copt pentru 2- minute.






2 comentarii:

  1. Hi Flory,

    foarte intereasantä si delicatä Combination.Pe mine ma-i convins.
    Eu zic cä nui deloc bai dacä Lumea face Pizza.
    Pizza este Cult si gata.
    Cu drag Jacob

    RăspundețiȘtergere
  2. Jacob, multumesc mult pentru comentariu. Ai dreptate, e in fashion. Te salut. F!

    RăspundețiȘtergere

Print

Custom Search

Search